Club van 50

• De Club van 50 wordt steeds actiever.

Gerard v.d. Schee en Gerard Barendregt hebben veel mensen benaderd met de vraag of ook zij de Club van 50 met een jaarlijkse bijdrage van 50 euro zouden willen ondersteunen. Dit geld kan dan vervolgens worden besteed bij de aanschaf en sponsoring van zaken die weliswaar van belang zijn voor het wel en wee van RWA, maar die niet echt de sportieve activiteiten van de club raken.

De oproep tot nieuwe deelnemers heeft succes gehad: inmiddels hebben we bijna 50 leden die de club van 50 steunen. Dat is natuurlijk een mooi succes, maar de Club is natuurlijk nooit groot genoeg.

Daarom via deze weg ook een oproep om u bij ons aan te melden. U wordt daarvoor beloond met een dankbare vereniging en een fraai bordje met uw naam dat prijkt in de kantine en dat dient als bewijs dat ook u onze Club ondersteunt.

Naar aanleiding van het toegenomen aantal leden zijn wij in staat geweest om 50% bij te dragen in de kosten van een aanschaf van een nieuwe computer voor RWA. De resterende 50% is bekostigd door de supportersvereniging. Deze computer zal gebruikt gaan worden bij het verzorgen van de muziek op door de supportersvereniging georganiseerde feesten, tijdens bestuursvergadering en tijdens de op ons complex te organiseren toernooien.

Naast de aanschaf van deze computer zijn wij in staat geweest om 500,00 euro bij te dragen in de door de organisatie van het pinksterkamp gemaakte kosten voor de huur van de locatie, de bus, etc.

Tevens hebben we bijgedragen in de aanschaf van shirts voor de scheidsrechters van de vereniging.

Wij willen een ieder nogmaals oproepen om zijn of haar steentje bij te dragen om mooie dingen voor de vereniging te kunnen blijven doen.De jaarlijkse bijdrage van 50,00 euro wordt elk jaar op of omstreeks 1 juni van uw rekening afgeschreven.

Namens de Club van 50,

Gerard en Gerard