Nieuws update vanuit het bestuur

Beste RWA-ers, gisteren heeft het Kabinet aangescherpte maatregelen afgekondigd in de strijd tegen Corona. Het KNKV heeft naar aanleiding daarvan alle verenigingen opgeroepen hun deuren te sluiten tot 1 juni. Ook de veldcompetitie is daarmee vervallen. De KNKV komt later (uiterlijk 6 april) met informatie over de afhandeling (promotie/degradatie) van de zaal- en de veldcompetitie voor het wedstrijdkorfbal.

Bovenstaande betekent dat het bestuur heeft besloten dat RWA tot 1 juni gesloten is. Er zijn ook geen activiteiten van de Supportersvereniging. Helaas heeft de Kampcommissie ook moeten besluiten om het Pinksterkamp af te lasten. Dat is nog niet eerder gebeurd in de geschiedenis van onze korfbalvereniging. We vinden het heel jammer dat dit jaarlijkse hoogtepunt niet doorgaat.

Een heel vreemd eind van een korfbalseizoen, zeker omdat we elkaar voorlopig ook niet zullen ontmoeten. Een aantal mensen heeft ongemerkt de laatste wedstrijd gespeeld en een passend afscheid van hoofdtrainer André moet op een andere manier vorm krijgen. Daar gaat het bestuur mee aan de slag. Ook met de vraag hoe we toch met elkaar in contact kunnen blijven en de binding met elkaar kunnen houden. Als jullie daar goede ideeën voor hebben, laat het ons dan vooral weten (bestuur@svrwa.nl).

We hopen jullie allemaal over enige tijd weer gezond en wel te zien. Mocht je toch te maken krijgen met Corona, bij jezelf of in het gezin, hou ons dan op de hoogte. Ook bij ander lief en leed. Betrokkenheid bij elkaar is in deze periode ontzettend belangrijk.

Succes en blijf gezond allemaal,

Het Bestuur:

Nils, Peter, Fennie, Jolanda, Max, Steven, Leon en Herjet